2012. szeptember 29., szombat

Tizenkilencedik, és egyben utolsó

Meghoztam a befejező részt. Köszönöm azt a pár hozzászólást, amit az előző bejegyzéshez kaptam, sikerült egy kis bűntudatot ébresztenetek bennem!:D

Még egyszer sajnálom, hogy ez így alakult, és még egyszer köszönök mindent! Nem tudjátok, milyen örömöket okoztatok nekem mialatt ez a blog íródott! És ezért nagyon hálás vagyok! <3

Nem tűnök el, továbbra is lehet nekem írni (itsmetiri@gmail.com), csak egy kicsi "szünetre" megyek. Fel szeretném vázlatolni a másik blogot (http://take-me-im-alive.blogspot.hu/), hogy aztán bakik nélkül, és remélhetőleg sikeresebben vágjak bele az új sztoriba.

A befejezésről csak annyit, hogy nagyon nem így terveztem, de már késő a bánat, és nagyon remélem, hogy sikerült egy befejezéshez méltóan megírnom. Vagy lesz vélemény, vagy nem, én elfogadok mindent:) 

Szóval, még egyszer utoljára nagyon köszönök mindent, találkozunk a másik blogon, amit remélem ugyan ennyien, vagy még többen olvasni fogtok!!:) 

Szeretlek Titeket, 
Sophie





19.



Ez a második napom itthon. A második nap, hogy a saját ágyamban ébredek, aminek örülnöm kellene, nem? Pedig én nagyon nem érzek semmiféle boldogságot. Eszembe jutnak a rideg hotel falak, a naponta cserélődő ágyak, mire ismerős rángást érzek valahol a gyomrom és a mellkasom között. Amióta eljöttem mást sem érzek.

Idegtépő lassúsággal vonszolom le magam a konyháig, ahol az az első dolgom, hogy az első kezembe akadó bögrébe egy nagy adag gőzölgő kávét töltsek. Leülök az asztal mellé, és fáradtan terülök szét azon, miközben a forró feketét juttatom be szervezetembe.
A fali óra hajnali ötöt mutat, amiből arra következtetek, hogy anya és apa még alszik - sőt, minden normális ember alszik még ilyenkor.
Ébrenlétemet foghatnám az időeltolódásra, hogy újra itthon vagyok, de azzal újabb hazugságokba temetkeznék. Mert nem az a bajom.

Amióta kiléptem abból a hotelből, mintha valami fel akarna emészteni belülről. Nincs étvágyam, fáj a gyomrom, literszámra iszom a kávét, a cigiről már nem is beszélve... És ez nem én vagyok. Soha nem voltam az az "összetörhető" típus, akit csak úgy földre lehet küldeni pár szóval, ám akkor, abban a pillanatban úgy éreztem, mintha egy kést vágtak volna belém, és kegyelemdöfésként párszor megforgatták volna bennem.

Miután Zayn akaratán kívül elkotyogta a hideg tényeket, más sem járt a fejemben, mint, hogy minél előbb eltűnhessek onnan. Meglepetésemre a fiú volt az, aki a "segítségemre" jött: ugyan ügyetlenül, de segített összedobálni a cuccaimat, így röpke fél órán belül elintéztem mindent, a kezemben tartottam a Londonba szóló repülőjegyet, és még egy gyors búcsúra is volt időm.
Gyors ölelés és jókívánságok közepette elhagytuk a hotelt, és már semmi nem állított meg abban, hogy hazainduljak. Nem volt meglepetés, hogy Paul nem örült ennek az egésznek, de a vártnál megértőbben váltunk el egymástól, és megígértette velem, hogy amint jobban érzem magam, visszajövök - erre már akkor sem láttam sok esélyt, de nem akartam még ennél is jobban felidegesíteni, és a válaszom egy mosolygás volt.

Minden rendben ment addig a pillanatig, amikor túl voltam a csomagok leadásán, és Zayn-nel a legáltalánosabb dolgokról beszélgettünk, tettetve azt, hogy nem történt semmi. Ám amikor ott álltam a terminál közepén, és a Londonba tartó járat utasait szólították, az összes magabiztosságom eltűnt, és helyét a valóság vette át.
Lassan felfogtam, hogy talán most látom utoljára ezt a fiút, és, hogy tényleg hazamegyek. Akaratlanul is az eddigi velük töltött idő jutott eszembe, a sok baromság, a nevetések, a közösen végig ült halál unalmas utak... és rá kellett jönnöm, hogy talán eddig sikerült elrejtenem az érzéseimet - bár ezt az utóbbi időben megcáfolnám - hiányozni fognak. De még mennyire, hogy!

Harry, akivel igazán nem kerültem szorosabb viszonyba, de az állandó vidámsága és pozitív felfogása mindig okozott jó pillanatokat. Liam-ben talán az fog hiányozni, hogy mindig volt hozzám egy-két kedves szava, még akkor is, amikor nem érdemeltem volna meg igazán.
Louis és az ő nőcsábász vicceiről már nem is beszélve... Totál kattant a srác, de sikerült megismernem a komoly, és értelmes Louis-t, akit nem a videókban látni.
Zayn... Ő már más tészta. Az örökös hullámvasút, amivel jellemezni tudnám a kapcsolatunkat a kezdetekhez képest - amikor azt gondoltam: "Ki ez a srác? Tiszta idióta, bár csak kerülne nagy ívben!" - lenyugodni látszott. Pont akkor kezdtük el megismerni egymást, amikor már késő volt.
És Niall? Az aranyos kis Niall, aki a légynek sem ártana? Tudtam, hogy életem egyik legrosszabb döntése volt, hogy köszönés nélkül váltunk el. Még csak nem is veszekedtünk! Úgy éreztem, hogy ha a szemébe nézek, nem lesz majd elég erőm ahhoz, hogy hazainduljak, és mindent magam mögött hagyjak.

Szorosan megöleltem az előttem csendben ácsorgó fiút, és utat engedtem a könnyeimnek. Mérges voltam magamra, amiért ezt teszem, és mert tudtam, hogy gyenge vagyok. Ha nem lettem volna ilyen gyáva, és szembe néztem volna a problémákkal, akkor valószínűleg még most is az öt fiú között ülnék, és hallgatnám a hülyeségeket.
Még egy utolsót szorítottam Zaynen, aztán elengedtem. Egy puszit nyomott a homlokomra, és hátrébb lépett pár lépést, jelezve: le fogom késni a gépet, ha nem indulok el.
Mosolyt erőltettem az arcomra, és köszönésképp intettem egyet, majd célba vettem a gépet.

Most cseppet sem féltem a repüléstől, és semmilyen katasztrófa-veszély nem jutott eszembe, mert jobban lekötött a bőgés, és a saját magam sajnáltatása. A sírástól fáradtan döntöttem neki a támlának a fejemet, és elgondolkoztam.

Három dologban totál biztos voltam:
Első: hazamegyek, és végre láthatom a családomat. Talán még Oliviával is tudok találkozni. Második: Valószínűleg egy életre leírtam magam mindenki szemében, és soha nem is akarnak újralátni. Harmadik: Bár még magamnak is féltem bevallani, de sikerült teljesen beleszeretnem mindkét fiúba.

És, hogy mi lesz ezután? Az már a jövő zenéje.





VÉGE

10 megjegyzés:

  1. Szia Sophie!:)
    Két hete kezdtem olvasni a blogodat és most értem a végére.. sajnos.:s Egyszerűen fantasztikusan írsz és nagyon örülök, hogy megírtad ezt a befejező részt és nem hagytál szomorkodni az elvileg utolsó blog miatt.:) Persze most is nagyon szomorú vagyok amiért Leni története így ért véget, bár sajna el kell fogadnom.:/ Köszönöm, hogy megosztottad velünk ezt a sztorit, engem nagyon boldoggá tettél, de igazán.:D
    u.i.: A kövi blogodat is követni fogom, kíváncsi vagyok milyen lesz. Mindjárt olvasom is.;)

    Ashley

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ashley!

    Köszönöm, hogy írtál, jól esett!:) Sajnos véget ért, de ne szomorkodj, hamarosan belekezdek a másik sztoriba is!;) Kukkants be oda nyugodtan, bár még csak egy kis rész van fent:) De nem akarok megint ebbe a hibába esni, így az még elhúzódik egy ideig, míg levázlatolom... de igyekszek a legtöbbet kihozni belőle.
    Örülök, hogy így gondolod, és, hogy boldoggá tett:D

    xx, Sophie

    VálaszTörlés
  3. Sophie!
    Mint már számtalanszor leírtam nagyon szomorú vagyok, mert ez volt a kedvenc blogom és a történet is annyira jó volt..:) Na, de ezt hagyjuk, mert nagyon sokszor leírtam már...:D
    Nekem csak egy kérdésem lenne... van arra esély, hogy valaha ezt folytatni fogod?? Talán egyszer, ha ihletet kapsz?? :oo
    Ui.: én is biztos, hogy olvasni fogom a másik blogod.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szandraa!

      Szokták mondani, egyszer minden jónak vége szakad...:D Na de most hülyeség nélkül - tényleg örülök, hogy ez volt a kedvenced. Remélem a másik is az lesz!:)
      Nem tudom... majd eldől. De mindenképpen értesítelek Titeket!

      xx, Sophie

      Törlés
  4. A 1D-t a blogodon keresztül ismertem meg, először elolvastam pár részt majd utánaolvastam az együttesnek.

    a 'Same Mistakes'-et hallgatva és közben olvasva majdnem megkönnyeztem az utolsó soraid.


    Üdv: Gábor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gábor!

      Mint már Katie leírta, tényleg nagyon meglepődtem a hozzászólásodon: egy, mert ugye fiú vagy, és ritka szerintem a fiú "fan", vagy hívjuk aminek akarjuk. Legtöbben szidják őket. A másik pedig, hogy a blogon keresztül ismerted meg őket, aminek nagyon örülök!! :) Tök jó dolog, hogy pont az én blogom miatt:)
      És annak is örülök, hogy ennyire átjött és megérintett:)

      xx, Sophie

      Törlés
  5. Gabor, eppen a buszon ulunk hazafele Sophieval, en csak most olvastam el az utolso reszt, mert ebbol ki lettem hagyva (a beta vagyok..), de a kommentedet megmutattam neki is, es megmosolyogtattal minket!! nagyon aranyos vagy!:) orulunk, hogy tetszett es valamilyenfele hatassal volt rad!
    Szandra, en szemely szerint elveztem a betazast es ezt a blogot, ugyhogy azon leszek, hogy legyen folytatasa. ;) persze egy kis idobe - par honapba talan - bele fog telni.. remelem Sophie se adta fel teljesen!!

    VálaszTörlés
  6. Szia Sophie!
    Tudom, nem írtam már egy jó ideje, de sajnos csak most volt időm felnézni, persze azt már észre vettem előtte is, hogy be akarod zárni a blogot :( Na, de most nem azért vagyok itt, hogy a menthetetlent menteni próbáljam, mert VÉGE, te mondtad, de annyira nem tudom elhinni :'(
    Az utolsó mondatokat végig bőgtem, nagyon hiányozni fog, és persze te is Sophie, mindennél jobban (: Szerettem neked kommentelni, lehet, hogy majd bombázlak e-mailekkel :D Még nem tudom mennyi időm lesz (:

    Vigyázz magadra! Remélem minél előbb újra hallok felőled (:

    millió puszi Caroline

    VálaszTörlés
  7. szia Caroline!

    Kedves tőled, hogy ennyire megérintett a befejező rész:) eléggé összecsapottnak és semmilyennek érzem, de csak ennyit voltam képes kihozni a már meglévő eseményből.
    Nem haragszom, hogy eltűntél, mert most itt voltál és olvastál, szóval semmi gáz;)
    Az email-ek jöhetnek, válaszolok majd :D

    Te is vigyázz magadra, és igyekszem nem sokáig távol lenni :)

    xx, Sophie

    VálaszTörlés