2012. szeptember 9., vasárnap

#I'mSorry

Mess

Egyáltalán nem kérlek titeket, hogy értsétek meg, vagy érezzetek együtt, vagy ilyesmi. Csak közlöm. Mert annyit megérdemeltek.
Az igazság az, hogy hazaértem a koliból pénteken délután, azzal a lendülettel beestem az ágyba, és szombat reggelig fel sem keltem. A szombatom elment családlátogatással, meg egyéb apróságokkal, este pedig a barátaimmal voltam, tehát megint nem volt időm írni. Ma ugye pedig pakolok vissza...
Szóval, persze az én hibám, mert ha annyira akarnám össze jönne, de se erőm, se ihletem nincs. Olyat meg nem akarok hozni, amit visszaolvasva megbánnék. Nem azt jelenti, hogy vége van! Csak pihen egy kicsit az egész sztori. Azt pedig nem tudom, mikor jövök, de igyekszek.

A megértést köszönöm,
xx, Sophie

1 megjegyzés:

  1. Ezt nagy sajnálattal hallom, mert ez volt a kedvenc történetem. Reménykedem, hogy hamar ihletet kapsz és hamarosan újult erővel visszatérsz.:) Addig is kitartást! :))
    Puszi, Szandraa.

    VálaszTörlés