2012. december 10., hétfő

Újra itt :)

Sziasztok Kedves Olvasók!

Igen, mint látjátok visszatértem! Ugyan még nem történettel jöttem, de már kész vagyok arra, hogy egy újabb bejegyzés szülessen.

Az utóbbi időben rengeteg dolog történt velem. Új iskola, új emberek, új környezet, új város... de azt kell mondjam, szerencsére én maradtam a régi. Vagyis, próbálok a régi maradni.
Nagyon sok minden megváltozott. Olyan emberek tűntek el mellőlem, akiknek a hiánya eléggé megvisel, és okkal mondom, hogy nem tudom miért történtek ezek a dolgok. És ami meglepő, hogy olyan emberek tértek vissza az életembe, akikre végképp nem számítottam. De talán ennek így kellett történnie. Most csak sodródom az árral... :)

Nagyon sokat agyaltam a mind két sztorimon, és arra jutottam, hogy semmiképp nem akarom őket abbahagyni, de úgy érzem kellett ez a szünet-dolog. Azt hiszem, kezdek felnőni, vagy valami olyasmi :D
Ma volt merszem ide bejelentkezni, és visszaolvasni pár bejegyzést, na meg elolvasni azt a sok blogot, amivel  le voltam maradva. Durva, de kb. 2 hónapja még csak a blogspot közelében sem jártam...

Ötleteim már vannak a folytatáshoz, sőt a végkifejlett már meg is született az agyamban, a szereplők cselekvései is megvannak, de nem akarok még egyszer abba a hibába esni, hogy össze-vissza zagyválok mindent, így szépen lassan akarom felépíteni a vázlatot, és majd utána szeretném felrakni. :)

Szóval, ennyi lettem volna, csak gondoltam írok pár sort, hogy "visszatértem":D

És arra kérek mindenkit, hogy esetleg, ha még olvas valaki (?), az nyomjon egy "tetszik"-et, vagy hagyjon megjegyzést, mert fontos lenne tudnom! Köszönöm!

xx, Sophie

6 megjegyzés:

  1. én folytatnám az olvasását.;d hajrá.:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy mégiscsak a folytatás mellett döntöttél!

    G.

    VálaszTörlés
  3. ez a legtöbbet látogatott oldalam.. és úgy tűnik az is marad majd.:) örülök neked.<3

    Ashley

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Köszönöm a visszajelzéseket, és bocsánat, hogy ilyen "későn" reagálok, de őszintén nem gondoltam volna, hogy valaki még olvas. Ennek örülök, és mostmár próbálom magam visszazökkenteni az írásba :) rég volt már, hogy írtam...
    Szóval köszönöm még egyszer, és igyekszem!

    xx, Sophie

    VálaszTörlés
  5. Jajj, nagyon szépen kérlek, folytasd ezt a blogot minél hamarabb!

    VálaszTörlés
  6. Kérleek folytasd!<3 Nem szeretnélek siettetni de már olyan régóta várunk.:/
    Nembaj én itt vagyok. És türelmes vagyok.xd
    Mindent bele.<3

    VálaszTörlés