2012. augusztus 13., hétfő

Technikai probléma :)

Sziasztok!

Kis csúszás történt, ugyanis - nem sajnáltatom magam! -, tegnap előtt elromlott a gépem, amit ma ugyan vissza kaptam, de tegnap voltam olyan szerencsétlen, hogy megcsúsztam a lépcsőn, magam alá fordult a lábam és a talpam beoffolt (körülbelül úgy érzem, mintha ketté lenne törve). A lényeg az, hogy borzasztóan fáj, csak fájdalomcsillapítóval tudok aludni, ha pedig ébren vagyok felváltva nyüszögök vagy sírok. A rész már félig kész van, de pár nap haladékot kérek,mert így nincs erőm írni, remélem megértitek.

Igyekszem, 
xx, Sophie

5 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Először is remélem már jobban vagy.
    Másodszor pedig vár Rád egy meglepetés itt : http://irishdream-withme.blogspot.hu/p/dijaim-koszonom.html

    Puszi, DreamerGirl xx

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Ez nagyon szomorú remélem minél hamarabb rendbe jössz. :)
    A részre pedig tudok várni. ;)
    puszi: ericsaadefan

    VálaszTörlés
  3. köszönöm lányok, már jobban vagyok!:)
    ami annyit tesz, hogy tudok mankó nélkül botladozni a lakásban :D de sürgősen "talpra kell hogy álljak", mert jövőhéttől dolgozom, szóval ez egy kicsit necces lesz.

    a jó hír, hogy nemsokára fent van az új rész;)
    és köszönöm @DreamerGirl a díjat!!:)

    xx, Sophie

    VálaszTörlés